Una companyia aèria sap com perdre clients!!!

Carles Perez

Dimarts 11 d’abril

Us agradaria que us fessin fora d'un avió minuts abans de l'enlairament? De ben segur que no. I encara menys si és a la força i no heu fet res mal fet. És el que li ha passat a aquest passatger de la companyia United Airlines després que es trobessin amb un problema d'overbooking. Res no justifica la manera de tractar aquest client, que era un doctor que havia d'atendre els seus pacients l'endemà del vol. 

L'escena va ser captada per tot de gent que va gravar l'espectacle, i ja s'ha fet viral. Els passatgers van enregistrar amb els mòbils el moment en què el doctor és arrossegat pel passadís de l'avió fins a la sortida! I el més impactant de tot plegat són els crits del passatger que es nega a abandonar el seient i la seva cara ensangonada... 

La companyia assegura que no li va quedar més opció. Diuen que van oferir fins a 800 dòlars al passatger per tal que abandonés el seu lloc i que s'hi va negar. També afirmen que va ser arran d'un sorteig que es va decidir que el qui havia de marxar era ell. Us n'adjuntem el vídeo.

Resumint, que si voleu que us tractin malament ja trigueu a reservar un vol amb United Airlines (EUA). Ah, i si us fan mal no us queixeu!!! 

També et pot interessar

Podràs saltar l'anunci en
Salta l'anunci

Encara no formes part de la
Comunitat Flaix FM?

Registra't ara

Registra't i forma part de la comunitat Flaix FM

Amb un únic compte podràs interactuar amb la comunitat Flaix FM i Ràdio Flaixbac!

  • Comenta les notícies
  • Participa en concursos i sorteigs
  • Assisteix a esdeveniments exclusius
  • Vota les llistes d'èxits
És fàcil i gratis